ს.გ.VIII.8. მოსწავლეს
ესმის და შეუძლია წარმოაჩინოს, რომ ხელოვნება არის კომუნიკაციის და
კულტურის თვითგამოხატვის საშუალება.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ადარებს
ერთმანეთს სხვადასხვა კულტურის ხელოვნების ნიმუშებს: თემატიკის, სტილის,
კომპოზიციური წყობის, კოლორიტის
მიხედვით;
·
ასახელებს
კონკრეტული კულტურის რამდენიმე მახასიათებელს, რომლებიც ასახულია ნამუშევარში (სამოსი,
არქიტექტურა, ჭურჭელი, ავეჯი და სხვ.);
·
მსჯელობს,
რა გაიგო ამა თუ იმ ერის შესახებ მისი ხელოვნების ნიმუშების გაცნობით.
ს.გ.VIII.9. მოსწავლეს
შეუძლია დაგეგმოს და მონაწილეობა მიიღო სხვადასხვა სახის ღონისძიებაში.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
;
·
აწყობს გამოფენას (თავად შეარჩევს ნამუშევრებს, აწყობს
ექსპოზიციას);
მიმართულება: ხელოვნების აღქმა კონტექსტში
ს.გ.VIII.10. მოსწავლეს
შეუძლია ამოიცნოს და შეადაროს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის ხელოვნების
ნიმუშები.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ადარებს ერთმანეთს სხვადასხვა ეპოქისა და კულტურის
ხელოვნების ნიმუშებს და მსჯელობს მათ საერთო და განმასხვავებელ ნიშნებზე;
· ;
·
მსჯელობს, თუ როგორ იცვლებოდა სახვითი ხელოვნება (თემატიკა,
სტილი, ტექნოლოგია, პროცედურა) დროსთან ერთად;
No comments:
Post a Comment